sommar tider hej hej sommar tider!

De har verkligen varit en UNDERBAR dag trots att morgonen var kämpig, haha!. Var ute i Lenas stuga på Halsön klockan 09 på morgon :o! sinnessjukt tidigt. Redan då började vi att steka! Sen har vi legat där tills klockan 16. Med lite pauser då vi var tvungen gå ner och doppa oss. Vi studsade även studsmatta och åt varmkorv. Grymt mysigt, och grymt underbart!. Hade verkligen vela köpa Lenas stuga, eller köpa en brevid hennes. Fan vad kul! 

Haha aja Lena tjatade hela tiden på mig under tiden vi var där att jag skulle smörja in mig "Jag bränner mig aldrig" sa jag då. Att jag aldrig lärde mig sist då vi var på sandgrynnan :o! JAG HAR BRÄNT HELA MIN KROPP typ. Fast de var dock värre när jag kom hem från sandgrynnan men de är fan illa nu också alltså! Jag bara lyser rött, haha inte kul alls men måste se de positiva i de, jag blir ju brun när de gått över ;).

Aja nä nu ska jag faktiskt gå och duscha/fixa mig lite. Innan jag trullar mig upp till Tove ikväll.  De var länge sen ni läste eller hur? aah vi umgås tyvärr inte lika ofta längre men shit happens.. :/

Tack för en underbar dag Lena och självklart Tindra också :)<3
mer bilder kommer sen!






Kommentarer
Postat av: hannah

Fast när man bränner sig så är man inte brun lika länge eftersom att det typ.. är en infektion. Så Sara. Nästa gång: Smörj in dig! :D

2009-06-26 @ 02:35:25
URL: http://hannahbanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0