driving myself insane

Dr joker, de var JAG som styrde upp de haha vem vet annars hur de hade slutat?! ;D

gårdagen då jag plockade upp Tove, Lena och Maja vi for till Boden och såg film med Sofia och bara umgicks. Adam har också kommit hem till Boden nu så jag var bara tvungen att fara och träffa han. Har ju inte träffat han på svin länge, sist var ju då jag for till umeå, och hur länge sen var inte de?. Haha ja vad mer ska man säga om de?  nämen de var kul att träffa han igen, mysigt ;P. Sen var jag tyvärr tvungen att lämna han :/ , för att jag inte skulle vara så osocial men mina kompisar, vi for tillbaka till Sofia, låg i sängen, pratade ett tag innan vi bestämde oss för att fara hem :p Släppte av alla till slut var de bara jag och Tove kvar. Vi bestämde oss för att fara förbi Lukas. Vi hängde dära ett tag pratade med han och de blev mycket skratt haha! Lukas kommentar "ni är fan inte normala"  Förstår inte riktigt vad han menar, gör du Tove? ;p.  Nämen vi drog väll hem där vid 04, eller`? aja väl hemma (alltså hos Tove då) har blivit en vana att jag säger hemma när jag är hos Tove haha aja. Då var vi tvungen fixa oss lite för att jag var tvungen att göra min fotouppgift så Tove fick stå och posa 4-5 på natten. Tack för att du ides ställa upp ;p <3. Sen blev de sängen!

Efter att vi hade vaknat var jag tvungen att dra till skolan och här sitter jag.... känns sjukt att jag är i skolan fast att vi har sommarlov? :s  Måste fixa min fotomapp så att jag får nå betyg. Så ska fixa klart de sen dra hem :). Ikväll blire feeest, satan vad jag längtar! :p. vi ses pusss




Kommentarer
Postat av: Dr joker

haha sara sara ;P vi vet alla att de spårar med dig!!!

2009-06-14 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0