Roadtrip måste ju vara de roligaste som finns, haha!

Gårdagen blev ändrad än en gång. De blev en "liten" roadtrip med Tove, Cassy och Hanna.
Haha och jag måste hålla med Hanna att gårdagen var de sjukaste jag varit med om på länge! Planen var då att vi skulle en bit utanför Arvidsjaur på någon festival. Vi bestämde att vi skulle köra dit, supa oss fulla, sova i bilen och sen fara hem. Men de blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vet fan inte vad jag ska säga om allt, de finns så jävla mkt haha

Efter att vi kört flera flera mil fel, kört på en fågel så att den spläschades på rutan (den gick i två delar, och blod på rutan), mycket gnäll från Toves håll om hastigheten, döden, älgar osv ;D, hållt på få soppatorsk 2ggr! , misslyckats med att tanka några gånger och lyssnat på samma skiva hela vägen pluss mycket mycket skratt så kom vi äntligen fram. Väl framme, haha ja vad säger vi om de? hahaha åhgud. Jag tror jag avslutar mitt inlägg med de ;D! Eller kan ju berätta att när vi kom hem så somnade vi (jagochTove) direkt och de var underbart :D!

Vårat mål var väll att dra från luleå och de lyckades vi ju med ialafall ;D

"nej men den här låten har vi aldrig hört förut?"  haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0