Dagen efter och jag mår bra! :D

Gårdagen då, haha.
Vi började hemma hos Ida där vi var massa folk. De var: jag, Tove, Evelina, Hannah, Sofia, Lena, Erica, Amanda,och en till tjej minns inte vad hon hette :p. Grymt kul iallafall, vi spelade spel, drack, prata, mycket skratt osvosv. Mysigt mysigt. Sen senare så fick vi skjuts av någon till kallkällan där festen forsatte. De var en kille som bjöd upp mig till hans kompis lägenhet. Kommer inte ihåg så mycket av de förutom att killarna som var där inne var över 20 haha. Senare så kom alla andra också dit vi prata och sjööng som aldig förr haha ;P. Vet inte riktigt vad som hände sem elleer nå men helt plötsligt så var vi hos ida igen? :s Sen helt plötsligt så var jag vid någon busshållplats och träffade alex? haha han hjälpte mig tydligen till statoil coh att ringa till min pappa, tack :D Har lite minnesluckor, och de kanske är lika bra att jag inte minns. och de finns saker som jag ösnkade att jag itne fick höra nu i efterhand.  Kan tyvärr inte berätta så mycket mer för minns inte :p.

Men när jag vaknade i morse så var jag blodig på knät, sår på handen pluss svullen, ont som fan i min tå :o.
Lena berättade att jag hade ramlat över ett farthinder? haha alltså va. aja smällar man får ta.  Nä nu ska jag klä på mig och hämta Tove vi ska dra till Ida och hämta toves saker sen kanske de blir max? :D  Så ska dra, men tack tjejer för en kul kväll ! ;D

Mer bilder kommer när jag har fått dom, och när jag orkar lägga in ;D


Kommentarer
Postat av: Sofia

oj då verkar inte varit så mkt du minns:P

Min pojkvän berättade däremot att han hade varit med er i lekparken

kul kul :)

2009-06-13 @ 18:55:32
URL: http://piggggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0