Vem är de jag försöker ljuga för?

Har bestämt mig att jag ska fara och gymma i morgon. känns underbart faktiskt, att få röra på döfläsket : ) Eftersom jag ändå inte ska till skolan så måste jag ju göra någon nytta! Sen senare på kvällen får vi se vad som händer.  Aja skriver mer om hur dagen är i morgon ist.   Just nu har jag faktiskt tänkt lägga mig och sova, grymt trött :s.. godnatt, puss!


Varför beter du dig så jävla konstigt, som att du inte bryr dig?
Fattar inte ett skit, eller försöker jag bara dölja sanningen för mig själv ? ..

De är seriöst lika att sluta bry sig, haha och de är exakt de jag tänker göra också!


Kommentarer
Postat av: T

sluta deppa och ta tag i dig själv, människa. kom ner på jorden, hur illa kan det egentligen vara?

2009-06-03 @ 11:59:35
Postat av: T

sluta deppa och ta tag i dig själv, människa. kom ner på jorden, hur illa kan det egentligen vara?

2009-06-03 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0