Nu får de fan vara nog !

Har inte orkat skriva någonting här, har även inte varit hemma så de har varit lite svårt.  Men tänkte att jag ska berätta lite om lördagen då. De var nog min värsta kväll någosin kan jag tala om.. Allt började bra hemma hos Ida vi åt , spelade, drack pratade osv jätte mysigt. Sen kan jag tyvärr inte berätta mer för jag minns inte ett jävla piss, de är så hemskt. Då menar jag verkligen att jag inte minns något!!!.  Om inte Lena och Sofia hade varit med, ja jag vill inte änns tänka vad som hade kunnat hända om dom itne var där, tack tjejer <3. Vaknade iallafall upp helt plötsligt hemma hos mig jag fattade ingenting, de värkte i min kropp och jag hade sår på min näsa :O!!! Fick sedan reda på att Anton (idas kusin) skjutsade hem mig och att min låtsas mamma hade tagit hand om mig. De var inte en sån lyckad kväll.. nu ska jag fan ta ett uppehåll tills skolavslutningen!  De brukar ju vara så att man lär sig av sina misstag, men ring mig den dagen då jag gör de!

lite bilder sen lördags, de sjuka är bara att jag inte minns ett enda jävla kort...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0