I wanna wake up with you, I wanna feel your heart beating with mine.

Hemma efter mitt gymmande. Kändes lite konstigt att fara ut helt själv och köra, men de gick bra, woho :)!  Hade dock lite problem med att hålla hastigheterna men de är ju en annan grej (a) . Har iallafall just ätit kina mat och de var gudomligt gott :D. Nu snart ska jag gå och duscha sen blire nog bara mys i sängen tills jag slocknar, hade ju inte varit helt fel om du hade varit här nu men jag tror de blir bäst så här, fast att jag verkligen inte vill de eller kommer klara av de men vi ser ju..

Aja påtal om annat så ryktaste om att de är fest till helgen, haha jag vet att jag lovade att inte dricka förrän skolavslutningen men hm ja jag fattar inte själv hur jag kan vara taggad på fest när de slutade som de gjorde i helgen. Vi får se hur de blir ;D

nä nu duschen sen sängen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0