that's the way I like it

I morse for jag och var med S vi såg fim och pratade!  Sen har dagen inte bestått av så mycket mer.

Aaaaaah kan ju bara meddela att mitt lock i mina öron släppte nyss, SHIT vilken skillnad!
Nu när jag håller på bli sjuk så får jag lock i öronen hela tiden svin jobbigt. Men de är världens lättnad när de släpper haha.

Ikväll så vare ju tänkt att vi skulle ha "tjejkväll" men de blev inte så mkt av de för att ingen kunde typ. Lite små trist. Men de blev iallafall andra planer, ska på dejt. Kvällen kommer bestå av en romantisk middag med pizza framför en spännande Sverige match med ett underbart sällskap :D  och efter de, ja vem vet vad vi kommer attt hitta på då? ;)  Nä nu ska jag ta och vila lite så att jag orkar med kvällen ;D. Puss



(15:54) SaraaaL.blogg.se:
aja ska inte störa mer vill inte få dig på dåligt humör .. ha så kul ikväll
(16:02) Adam: Det ska jag, tro mig..
(16:02) SaraaaL.blogg.se: bra för de ska jag med :D haha
(16:04) Adam: Dra åt helvete.

eh, är de någon som fattar?
För jag fattar verkligen ingenting :o....! 
idiot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN ALLA HATAR DIG SARA, FATTAR DU INTE DET?!?! de är du som är en idiot, och han är garanterat inte den enda som ber dig dra åt helvete, så snälla gör det nångång, världen skulle bli så jävla mycket bättre utan dig.

2009-06-07 @ 10:07:48
Postat av: Anonym

vilken adam är det?

2009-06-07 @ 23:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0