i'm gonna smile cause i deserves to

Japp de blev en tripp till Happaranda. Tror vi alla hade glömt bort hur långt de egentlgen var dit !  Men de gick bra iallafall fast med all den varmen vi fick stå ut med , heh ;)!  Vi  var iallafall förbi skopunkten,  alko och Frasses innan vi körde hem igen :). De har hänt massa roliga grejer under resans gång. Orkar inte berätta hade blivit för långt men vi har haft de mycket mycket trevligt :D !

Jag svänger in på frasses parkering för att parkera där innan vi går in och äter. Vi rullar in och just vid parkeringsrutan TVÄRNITAR jag (de gick inte fort), och Johanna i panik
- TUR ATT JAG HADE BÄLTE ANNARS HADE JAG FAN FLYGIT !!!!!
(Svårt att förklara, men om ni hade varit där så hade ni förstått varför jag skrattade så mycket att jag knappt fick någon luft!)

Aja i morgon har dom ju lovat grymt bra väder så då ska jag vakna tidigt och fara ut till Lenas stuga och steka med henne. Längtar grymt mycket känner på mig att de kommer bli satans mysigt. och BRUN kommer vi bli ;D  Nä nu ska jag antingen hitta på nå eller gå och lägga mig. Är grymt trött :s..  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0