Trying to make a move just to stay in the game

så grymt onödiga skoldagar vi går nu innan skolan helt kommer att ta slut.  Jag är nog inte den enda som tycker de? som tex i morgon så har jag bara idrott, hur värt känns de att fara,och hur underbart känns de inte att ligga kvar i sängen?. Hm så de får nog bli att jag ligger kvär i sängen ;).   Gick på stan efter min nödvändiga skoldag med Lena, hittade inget, eller orkade rättare sagt inte kolla. Men de blev ändå en rundtur på marre haha usch vad ångest jag fick efter de så i morgon ska jag verkligen börja mitt nyttiga liv, äh ingen ide att säga nå för ingen tror mig haha :D.  Måste också helt seriöst börja träna/röra  på mig, ni förstår inte min ångest. Men aja har inte tid att sitta här ska gå och sussa ett tag grymt trött och känner mig lite sjuk. Nu är även min bror hemma och jag orkar inte höra hur glad han är, svin jobbigt. Blir galen!! så de blir musik i öronen och sängen för min del nu. PUSS

jo en sak till, min mobil håller verkligen på rasa samman nu. Min vibrator har sluta funka och de är svin irrireande. Nu hörs de aldrig att jag får sms om jag inte har på ljudet, och hur jobbigt är inte de?. Näfan jag har de inte lätt, haha.  Nu sova

måste börja träna, och tove våga kommentera nå jag daskar dig !
;P

Kommentarer
Postat av: Toveb

jag väntar. Mohahaha

2009-06-02 @ 17:45:06
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0