wonderfull day!

Varit på stan med Johanna idag. Köpte mig ett nytt smycke i tungan och en deo, som sedan min mamma köpte av mig för den luktade tydligen så gott. Så de blir att köpa en ny i morgon. haha!. Efter att vi varit på stan och snurrat runt lite bestämde vi oss för att köra in på Willys för att handla jordgubbar. Väl framme vid "jordgubbshyllan". Stog vi länge och funderade, smakade några jordgubbar och dom var hur goda som helst sen kommer Johanna Nilsson med en "STRÅLANDE IDÉ"
-Vi åker hem sen cyklar vi till kvantum och köper jordgubbar, då får vi ju även vara ute i solen! :D
Jag kollar på henne,  och tänker  "hon måste ju skoja" Men hon var så allvarlig man kunde bli :O!  Vi for då iallafall hem och hoppade på cyklarna, till en början var de ju lätt som en plätt men vi han knappt komma fram till ICA innan jag var D Ö D, och mina ben krampade haha. Men vi kämpade oss iallafall fram till kvantum och när vi kommer fram så ser vi en gubbe gå i väg med DOM SISTA JORDGUBBARNA :O!!!  Vi tröstade oss med en stor godis påse och en kall cola innan vi satte oss på cyklarna påväg hem! DOCK inte i någon sol som Johanna påstog att vi skulle få om vi cyklade!!!! ;p.  Väl framme slog vi på en film och myste på. Vi har haft så grymt mycket att prata om, och vi har skrattat mycket. helt underbart har de varit! <3.

I morgon så ska jag, johanna, simon(?), alex (?) och Lena (?). Till Happis, fast först blir de stan med Sofia och Lena innan jag hämtar upp alla :).

aaaah tror bastun är klar nu så vi ses puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0