vem som helst kan avge tomma löften..

Igår så trullade jag mig upp till Tove då, vi såg oth och så visade jag ju henne våran skräckfilm. Gud vad länge sen jag såg den, och fan vad jag skrattade åt våra misstag som vi inte märkte att vi gjorde!  Men iallafall Tove blev rädd , woho. Du kan tyvärr inte neka de ;). Haha aja efter att vi sett klart allt låg vi i sängen och skrek till  varandra " i am the CAMERAMAN!! " hahaha. de där var någonting som Tove kom på när vi var i pello och enda sen dess har de suttit i. fyfan vi är verkligen sjuka i huvudet!

Aja den bästa känskan var ju ändå i morse när Tove skulle till skolan och jag bara låg kvar! Tror Tove var ganska trött först när jag kollade upp låg hon kvar i sängen  så jag blundade ett tag och nästa sekund jag kollade upp så stog hon uupp och klädde på sig, nästa gång jag kollade upp så låg hon och sussade i sängen igen haha sjuk tjej!  kring 12 någon gång började jag röra mig hemmåt, anton kom och hämtade pengar, jag åt mat, och nu sitter jag här i min säng. Har lite brottomt eftersom jag måste hinna duscha och fixa mig lite för att jag ska vara med S.  Så måste nog börja röra på mig.

Ikväll blir de fest, VISST TOVE BARSK, ingen bagning!!

pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0