you're the one that makes me believe in destiny

Nu är de gjort, shit.  Jag är nervös som fan, och de gör de inte bättre av att jag är sjuk :o!

aja igår så spenderade jag ju min kväll hos Tove, vi såg film, åt, pratade alltså de vanliga =D.
Kom hem kring 12 någong gång, pratade med M innan jag somnade. Eftersom vi typ bara hade en lektion idag så kände jag ingen ork eller nå så stannade hemma och sov, UNDERBART! . Vaknade iallafall nyss. Ska snart stiga upp, äta nå, städa mitt rum, gå ut med hundarna och sen bege mig till pappsen. Jag tror jag måste berätta lite grejer till han, för han vill nog veta vad som kommer hända i morgon. Undra hur han kommer reagera :s.. Aja Nä nu har jag mycket att göra nu så ska väll sätta igång!.

Ikväll så kommer de blir riktigt intressant haha! hejdå , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0