drömmar om pizza och en söt mamma! :)

Haha inatt så drömde jag att jag åt upp en hel pizza. Nejnej jag längtar verkligen inte att få äta riktig mat :o ! haha men de var ju lite komiskt ! ;D.  aja vaknade redan vid 7 som alltd... men lyckades denna gång att somna om och vakna kring 10, skönt! :). Mamma hade skickat ett sms att jag skulle ringa henne när jag vaknade så gjorde det.
- Ska du verkligen fara bort från mamma idag Sara?
- Jaa, mamma.
- Men tänk om ni blir bort rövade av nå knarkarsvin därborta, eller att planet kraschar, eller att ni går vilse, eller att.....
- Haha, men mamma de kommer inte hända de kommer gå bra! :p.
- Nä men man ve aldrig, vill du låna mitt pepparspray?
hahahahahaha sööt hon är! :'D


Aja har inte packat eller nå ÄN, gjorde de aldrig igår (a), lyckat. Så känner mig lite stressad, vet inte riktigt varför jag sitter här när jag egentligen borde vara och packa nu?.. eh okej nää nu måste jag nog gå! :) de här blir nog också sista inlägget innan jag far också. Men vi kommer ju somsagt hem på Måndag, och jag nås på mobilen hela tiden så de är ju bara att skicka ett sms eller ringa om ni saknar mig allt för mkt :D !  hehe. hoppas ni får de bra här hemma i Luleå , byebye! :D. och en sak till HÅLL TUMMARNA att vi inte kraschar, jag är så flygrädd...

STOCHOLM HERE WE COME !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0