Frågan är om jag ska skratta eller gråta :o..

Jag är i chock tror jag, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!
De är helt stört, tänk om... nä fyfan!!  :o har typ en stor jävla klump i magen. och TOVE RING MIG NU måste verkligen prata med dig, I NEED YOU !!! 

Påtal om annat så har jag ju glömt att berätta min sjuka dröm, haha den kan man då iallafall skratta åt fast att jag var rädd medans jag drömde den, Jag drömde om Hitler och judarna och drömen var helt sjuuk, jag ösnka verklige jag hade kunnat förklara bättre men jag var jätte rädd att Hitler skulle tro att jag var jude osv haha. Sen drömde jag att jag åt på max i Tyskland medans alla judarna sprang utanför och blev torterade, haha alltså hör ni hur sjukt de är :o ! ojoj.

Nämen kom just från träningen, två timmars fys!
Så jag känner någon som inte kommer ta sig upp i morgon, haha nämen värst är andra dagen så i morgon blire chil :). Nä har egentligen inte tid att sitta här och chilla ska gå och duscha sen göra mig varma mackor medans jag pluggar, två prov i morgon :s..  aja sov gott på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0