Fuck you right back

kan hålla med dig, att jag inte är den positivaste människan, men that´s me !  och om du nu tycker att jag är negativ kasnke du borde läsa dennas blogg  buttcracks.blogg.se . puss !


Skola till 17.00, tungt!
På mitt hål hängde jag med Tove och Alex, vi snackade om allt skit som föregår just nu? är inte så insatt i de dära men ganska omoget är de väll ändå, hur orkar man? :s..  aja. inte hänt så mycket mer än de, är grymt trött och ska nog försöka sussa nu ett tag innan träningen, är faktiskt sjukt taggad ;p 

Vad hände med asfalten, och gräset som började sticka fram?
vad hände med sommarkänslan?
allt är nu översnöat, IGEN...


Nu är de fan på allvar, IM DONE!


Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0