It´s taking so long ..

ojojoj morgonen började inte bra kom knappt upp ur sängen med min träningsverk, herregud. De är nästan så att jag har så ont att jag mår illa :s haha ojoj. aja nämen har iallafall kämpat mig igenom dagen. Torsdagarna är nog den bästa dagen på hela veckan om man inte räknar med fredag, eftersom vi har foto hela dagen så är de ganska fritt, typ redigera bilder man tagit, redovisning, och fika m.m :p.  Aja Efter skolan gick jag på stan en snabbis med Lena och Sofia, vi gick ju självklart in på monki som nu har öppnat, de kändes nästan som att vara i Stockholm när man stog där inne :p.  Sen var jag tvungen att trulla mig hemmåt för att jag har två timmars träning från 18.15-20.15. Lycka till, kan fan knappt gå för att jag har så mkt träningsverk, måste nog ta en verktablett. Aja har inte så mkt mer att skriva än att jag ska gå coh äta nu, men skriver säkert sen efter träningen om jag inte är helt sluut :).

fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck, allt kändes ju så bra tills då, i hate you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0