Jag önska att han aldrig berättade om dig

ännu en plågsam måndag över.
Finns inte så mkt att säga förutom att jag har plågat mig igenom hela dagen, grymt jobbig dag!  De roligaste var nog när jag ringde till Tove:
- Hej vart är du?
Tove
- inlåst på en toalett
jag
- HAHAHA har du låst in dig på en toalett.
Tove
- Ja, jag är depprimerad!
HAHAHA så hade tjejern låst in sig på toaletten, hah stackarn !!  Aja inte hänt så mkt mer. Har lite brottomt måste löpa upp på ICA för att hämta ut pengar nu för att John ska komma och hämta pengar för att han ska fixa dricka, LÄSTE DU DE TOVE !!! helvette, att man måste göra allting själv :D haha!  Nää nu måste jag skynda mig fan.. Men aja skriver sen någon gång. HEJDÅ !

Kommentarer
Postat av: Toveb

HAHAHA, oj vad duktig du är sara...... Hade du tänkt lite så hade du inte behövt löpa till ica... hehe

2009-03-23 @ 19:51:40
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0