Kärleken till vännerna kommer alltid att bestå.

Hemma efter två timmars fys pass, och jag har bara en sak att säga, jag är helt jäla död!
Vi började med att vi skulle springa runt sjön som är ca: 8-9 km. Kicki (en av våra fystränare) sa att jag skulle springa  i 20 min och sen vända för att jag inte skulle starta för hårt. Men efter 20 min så kände jag att jag orkade mer och ville forsätta, så jag kämpade mig igenom hela jävla rundan, jag är typ i chocktillstånd att jag orkade springa 8-9 km efter att jag inte har tränat på ett halv år :o! Aja sen blev de styrke, (cirkelträning). FYFAN så jävla jobbigt.  de går typ inte att förklara hur jobbigt de var haha.  Men de känns skönt att komma i Lira kläderna igen :D. Men de kommer ta en lång lång tid innan jag är tillbaka i god form känner jag :s.. aja nu är jag iallafall hemma, nyduschad och ligger i min säng, är helt jävla slut och känner redan hur ont jag har i kroppen, lycka till att kliva upp i morgon! .  aja nä nu ska jag sussa mina ögon håller på att slå igen. 


somnar om nätterna med hopp om att allt bara hade varit annurlunda..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0