Sadness

En lektion, skönt som fan hade nog inte pallat nå mer, varit sjukt nere idag, glömde till och med att gå förbi thomas med tatueringen, helvette! Tog bussen hem. och så snäll killen var som körde bussen borde fan alla vara, helt gullig! De bästa hittils under dagen... Jo har även nu pratat med Mona min samhälls lärare och har lovat att jag ska börja sköta mig nu och inte håller på slarva, får se hur länge de håller, men jag önskar att de håller länge, aja! När jag kom hem så städade jag upp mitt rum, mammsen blev glad över de när hon kom hem på lunch, kul att någon blir glad :). Aja nä nu ska jag fara till coop arena och städa kiosken :o, hur jävla lockande känns de när man redan är på piss humör.. vad gör man inte för pengarna?.. aja sne har jag faktiskt bestämt mig att efter vi städat klart så ska jag fara med min lillasyster på badhuset, eh japp ni hörde rätt jag sara larsson ska ta med min lillasyster till badhuset, och skoja inte hur glad hon blev, naw :)  Pappa frågade om jag har ramlat och slagit mig, hm ja jag börjar undra de jag med :o !  nä de blir nog mys sen på kvällen blir de nog att vara med tove jag måste få prata ut!, aja nä nu måste jag gå och packa mina badkläder innan pappsen och emmeli kommer och hämtar mig :). NU LENA BLIR DE NY BIKININ FÖR 400 KR PÅ !! ;D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0