sometimes i just want to stay forever.

For ju då till coop för att städa fast rättare sagt så rev vi stället. Eftersom att coop arena ska byggas om så kommer inte våran kiosk vara kvar för att den komme flyttas högre upp osv så därför var vi tvungen plocka ut alla kylar, tv:n, frysar osv allt som skulle vara kvar, och kan ju säga er att de var ju inte lätta grejjer att bära :o! aja när de var klart for ju då somsagt jag och min lillasyster och badade, haha gud vad glad hon var ögonen bara lyste! ;p.  Men skoja inte  vad jobbigt de var hon sprang över allt hit och dit hoppade, dök och massa. haha men de var ändå lite kul, kände mig som ett litet barn igen när vi lekte haha! :D, vi badade iallafall i 2 TMMAR :o. Sen for jag hem och åt sen vidare till Tove där vi låg i sängen och pratade, sen så tog vi oss våran berömda sussnings time, haha jag var helt död for dock hem då när vi vaknade :p. och nu ligger jag här i min säng och är hur trött som helst, och ska upp tidigt. Så nu blire sängen.

hejdå pusspuss :)

lite bilder då vi steker i badhuset ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0