Tänk om drömmar kunde bli verklighet..

bajs jävla väder, fan vad less jag är på de !!  När fan ska de bli bättre väder? JAG VILL HA SOL  NU !! .

aja har inte sovit alls mkt inatt, har haft så sjukt ont i halsen.. Alltså borde inte de börja släppa nu? de står att man ska börja äta vanlig mat efter en vecka, om två dagar har de gått en vecka och jag kan fortfarande knappt sova.. :s!  så grymt jobbigt.. Aja nämen hittils har jag inte gjort så mkt, försökt få i mig lite blåbärs soppa, och pluggat lite teori!

Vill att min mamma ska komma hem NU, hon har varit och gjort en tatuering som jag verkligen vill se =D!
aja nää nu ska jag försöka gå och pluggapluggapluggapluggga! : )
hahahaha och Lena fattar du hur mkt jag garva när jag såg videon som du hade gjort? hahaha !! 

....och en sak till, jag vill döö, de här är helt sjuuuukt, fattar du LENA de är SJUKT ! hejdå !

Kommentarer
Postat av: Lena

haha!åh, men fösök bara att inte få black out va? ;)

2009-03-02 @ 12:43:17
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0