It feels so good when im with you

Dagen började med att jag blev väckt av min mobil (06.30), de var min pappa som ringde.
- Sara vart är du?
- eh, jag sover?
- men jag står ju här utanför och väntar på dig, matchen börjar snart !
Så jag stressade på mig alla kläderna och in i bilen, tur att de inte var så mycket bilar i farten :p. Vi vann iallafall med 3-1, kul! Stannade kvar och såg LSK-Alviks utvecklingslag, där LSK vann med 1-0, kul för dom :). Fick även reda på då att LSK:s tränare vill ha över mig till dom, haha.  aja slutpratat om fotboll :). for hem sussade en timme, fixade mig sen for jag och såg innebandy  Hertsön-Notas, skulle se den med Johanna men ja hon ides typ inte :P. Såg den då med min mamma m.m eftersom min mammas killes barn spelade med notas. Hertsön vann med 4-3, de var en mycket jämn match. Direkt efter matchen for vi till mormor och fikade, och sedan vidare hem !


Skulle ha varit med Johanna ikväll med men de sket sig typ? vet inte riktigt varför men aja som du sa en annan dag. Så då for jag och mammse och övningskörde, for förbi kvantum och inhandlade oss lite godis. Väl hemma fick jag ett samtal av Tove som ville ha sällskap till melodifestivalen så  jag vandrade mig upp dit och stannade där kvällen ut!  De blev mycket skratt och prat. Hahaha sen blev de slaggis, like allways. Men idag var de  lite galnare än vanligt, De finns bara ett ord, vi är sjuka! Men skoja inte hur mycket jag skrattade haha! :'D <3 och i morgon far bajskorven till riksgränsen, orka , i en heel vecka :o !!!!!!!!! hehe men så lätt kommer du inte undan mig, jag kommmmer att ringa och tracka dig ;D haha aja näfan detta blev ett FÖR långt inlägg :s.. Ska gå och tvätta bort mitt smink och sen sussa, ska upp tidigt i morgon för att jag ska till IKEA, och de innebär också köpcentrumet + MAX :D ! <3 Sovgott underbaringar !

Tove du får mig att må bra, fast dina slag ! <3 :D

Kommentarer
Postat av: johanna

vadå ides inte? du skickade ju ett sms till mig att sussi också skulle dit så jag behövde inte komma? :P

2009-03-14 @ 23:33:23
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0