When you smile I smile

Första dagen i skolan efter lovet.  De har varit en skön dag, började med data på morgonen, jobbade absolut ingenting alls, dåligt av mig jag vet, men jag kände ingen ork så satt och störde Lena ist, much better! :D Efter de så hade vi foto, och våran uppgift var att fota handikapps idrott som dom hade på Arcus. Så vi tog bussen dit och var där hela dagen och fotade som små liven medans dom tävlade. De var helt okej, och vissa stunder var de faktiskt kul :) Sen så slutade vi där kring 3. Åkte hem och nu ligger jag här i min säng som vanligt. 
Hm vad som händer ikväll är inte riktigt bestämt än, vet inte riktigt om jag klarar av att se luleå-frölunda, igår blev jag så grymt arg, för att luleå suger + att domaren fan inte kan döma helvette!  Och som dom flesta redan vet så måste ju luleå vinna ikväll annars är de slutspelat för deras del!  ... och jag själv tror att dom kommer förlora, men vi får vänta och se. Aja eller så ska jag nog fara och se våran match på tunavallen 18.45 mot notas. Kallt, jag vet, Men ja vi får se hur jag gör :). Men nu har jag typ inge mer att skriva föutom att Lena är uuuunderbaaaaar, and i love her ! tack för att du alltid finns där <3

Satsarn ; D haha!

Hej vi kommer från mediaprogrammet och har satsiga kameror med satsiga OBJEKTIV!

Kommentarer
Postat av: Lena

<33

2009-03-12 @ 17:16:31
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0