Party like a rockstar.

haha tyvärr Kungen jag är upptagen hela helgen :s ;p im sorry, men du kanske borde berätta vem du är ?=p

For ju då som sagt till tove igår, vi käkade sen sussade vi typ , vi somnade iallafall jävligt fort, vaknade på morgonen att tove skrek
- SARA NÄR BÖRJAR DU ?!
klockan var då 07.10 och bussen gick 07.40. Tove övertalade mig då att skippa min först lektion och sussa med henne ett tag till, Så svårt är de inte att övertala mig 07.10 trött som fan att stanna kvar i sängen så vi sussade ett tag till :p Vi klev sedan upp och åt frulle och fixade oss snabbt, vi han även med lite fight innan vi drog oss till skolan, eftersom min lektion inte började förräns 11.50 så gick jag på stan och köpte lite grejjor :). Efter skolan fixade vi lite grejjer och nu har jag just fixat mig och ska snart dra för de är ju FEST ikväll :) yey de är ju bara att ni hör av er :)  hopppas ni har en trevlig kväll för de ska då jag ha! :D  hejdååå , puss

Kommentarer
Postat av: Kungen.

Haha jaa, det skulle jag ju trots allt kunna göra.. Men det vore ju inte speciellt kul eller hur ? : ) En sak som dock var lite udda var ju att vi hade vägarna förbi er fest, minnet därifrån är ju lite suddigt huh.. Jag tror också, att vi ropade på dig?.. Du var påväg hem eller nånting i den stilen. Inte säker, som sagt. : O

2009-03-28 @ 16:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0