I am healing but it´s taking so long

Igår (lördag) for jag först en snabbis på stan med mamma och min syster. Köpte ingenting  men kände att jag var tvungen göra nå, har varit så rastlös nu i flera dagar så, När jag kom hem åt jag för första gången på fyra dagar, åt plattar, efter en och en halv plätta trode jag att jag skulle dö av matkoma! :o min mage fick typ en chock att de kom mat!
 
efter de så for jag ut i skogen till Lena. När jag kom dit bjöd dom mig på mat, och inte tackar jag nej nu när jag kan äta "mjuka maträtter" .  De var länge sen jag var så mätt haha. Sen vare bara att sätta dig framför teori böckerna!  vi läste och läste och läste och läste plus mycket mycket skratt haha, vi tog sen en liten paus och såg melodifestivalen, och även där blev de mkt skratt. Vi proppade i oss massa godis och cola! <3. Sen vare bara tillbaka till böckerna, fast efter de så var vi nog ganska övertrötta och de blev inte så mkt gjort förutom att tänka på pizza haha !  Vi bestämde oss då för att slå på TWILIGHT, och de är nog en av dom bästa filmerna jag någonsin sett! . Men jag var alldeles trött och helt i matkoma, så somnade  till lite innan vi bestämde oss för att slå av och gå och sussa :) Vaknade 08 av att de värkte i min hals ......... så grymt less på att vakna tidigt nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till... aja försökte ligga kvar ett tag, men kände då paniken över körkortet så började läsa. Fick även sällskap av Lena sen när hon hade vaknat. Sen hände de inte så mkt mer vi åt frukost sen for jag hem :).

Nä nu ska jag gå och läsa teori, skriver sen ikväll kanske. hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0