It´s something about him ..

Jo jag vet du har rätt i de du säger du som kommenterade min blogg under namnet kungen. Men nu är de inte så att de skiter sig lite då och då utan de skiter sig verkligen alltid, varje jävla gång, nästan så att man måste skratta åt de. De är svårt att se de positivt när de skiter sig ..  aja kul att du kommenterade iallafall :).

Ingen skola för min del idag.
Men har nämligen varit och klippt mig, de blev grymt kort och ja, de finns inga ord hur jävla fult de blev, men så är de alltid jag blir aldrig nöjd när jag klipper mig, men denna gång var de fan EXTREMT  jävla fult. ... eftersom kärringjäveln inte lyssnade på vad jag sa...  usch vad arg jag är...   "de är bara hår, de växer ut snabbt"  joomen eller hur de tar typ ca ett år innan de kommer bli lika långt sm de var !!! 

Efter att jag hade varit och klippt mig drog jag till kungs och umgicks med Tove och Alexandra :).  Mycke skratt, som verkligen behövdes eftersom jag varit nere. Sen hade Alex lektion och då gick jag, Tove, Lucas och satte oss vid ett bord och började prata om allt möjligt :) . Efter ett tag kom de en utvecklingsstörd kille, jag och tove lockade han till att sitta och prata med oss, lucas skämdes haha!  Men Tove fick sig allt en beundrare :D !
Rickard (utvecklingsstörda killen)
- De är ju nästan farligt att kolla på dig, man blir ju nästan kär, ............................efter ett tag så bah nää de här funkar inte. osv han blev helt enkelt kär i Tove, gulligt, och självklart drog ju tove ragget tillbaka ;D  fan vad kul de var  höll på av skratt!!

Efter de gick vi och fixade klart drickan till helgen så nu är allt fixat och de känns skönt att allt är fixat i god tid!  aja nu blev de ett långt inlägg, sorry! ska dra mig till Tove så fort hon har kommit hem från sin träning, Ska sussa dära, underbart. hatar att sova själv :/.. aja nä ska börja packa lite grejs, vi hörs...         

Kommentarer
Postat av: Lukas

Lukas som i lukas med K ;)

Sweet att ni som tvinga han att sitta mer oss.. han sa ju faktiskt nej först :P men men, han var chill ;)

2009-03-25 @ 22:46:18
URL: http://sofreshnsoclean.blogg.se/
Postat av: Kungen.

Haha, nämnd i bloggen.. stort! "Det skiter sig alltid", klart det känns så. Det gör det alltid, det är för att man tänker för mycket vilket man inte borde men klart. Det är ju inte så lätt att INTE tänka på det.



Tänk på vad som inte går skit liksom, alla vänner, sätt mer tankar på dom än på det som går dåligt så kommer det kännas bättre in notime.



Tro mig, jag har nog varit exakt i samma sits som dig. : )

2009-03-25 @ 23:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0