De har varit UNDERBART !

kom för ett tag sen hem..
- tillbaka till verkligheten, och vad tycker vi om de Lena?..

Har ju som sagt varit i stockholm från torsdag- måndag! och de har varit helt underbaaart :o!  Vet inte riktigt vaart jag ska börja, de har hänt så mycket roligt. Vi har varit på modevisning, shoppat, ätit, skrattat, träffat KENZA,, smitit genom tunnelbanans kontroller, varit lite kulturella och gått på slottet, varit på öppethus, åkt fel några gånger, gått och gått och gått, osv osv!  Vi har haft på stegräknare varje dag och kan tala om för er att på:
fredagen gick vi: 7 MIL :O!
lördag: 5 MIL ! :o
söndag: 4 MIL !
så alltså på dom här dagarna har vi gått över 16 mil :o ! haha jag och Lena är nu vältränade ;D !de är sjukt !
och någonting som också är sjukt är att vi är hemma, så jävla tråkigt!!!!!!!!!!! är typ depprimerad...Allting har ju gått så grymt fort, känns som att vi nyss kom dit och stog och virrade vart vi skulle :/.. ! Aja vi har då iallafall shoppat lös, både jag och Lena har helt slut pengar på kontot :o.. haha åh nej, och jag har bara Lena att skylle på, varje gång vi gick in i en affär och jag testade nått så fick jag alltid höra !
- ÅÅÅÅH  VAD FINT ! , DU GÅR INTE UT FRÅN DEN HÄRA BUTIKEN UTEN ATT HA KÖPT DEN DÄRA !!!! :@
Så jag var ju tvungen att köpa, haha. Har köpt allt möjligt skor, smycken, tunika, jeans shorts osv osv, kommer kanske lite bilder sen på vad jag har köpt :p! ,

Nä nu måste jag skynda mig ska faktiskt fara på min sista lektion som börjar 15.40-17.00. Fan vad duktig jag är!. Efter de far jag och jobbar. Seriöst de är typ back to hell... nä nu måste jag fixa mig lite hejdå , joo en sak till tack Lena för ett underbart lov , jag älskar dig grymt mycket min lilla solstråle! <33

KOMMER BILDER FRÅN RESAN I MORGON !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0