Tiden går fort när man har roligt

Skolan har varit som vanligt, inte hänt nå speciellt, eller med tjejerna så blire alltid en speciell dag haha!.  Har iallafall kämpat mig igenom ännu en skoldag med min träningsverk, men jag känner att de börjar kännas lite lättare, så akta dig lena, snart är jag fit for fight igen ;D for hem direkt efter skolan, och har typ legat i sängen hela dagen, förutom då jag gick ner för att äta pizza :b. Men funderar om jag ska orka röra mig till mamma, känner att jag måste prata lite med henne eftersom jag varit så dum mot hon:/.  skuldkänslor - ja! ..   Nä har tyvärr inte så mkt mer att skriva än att 21.30 kommer Tove med tåget, längtar <33!

Arl:en och Mdk:n var lika sega och tråkiga som alltid så nått måste man ju ta att göra för att roa sig, och mycket behövs de inte för att roa mig och Lena, njut ;) haha


Kommentarer
Postat av: Lena

Men att vi är snygga!haha. och den dagen du är fit for fight igen. då är jag bortrest i några dar..HEH<3

2009-03-20 @ 23:55:18
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0