Vi lär oss av våra misstag.

Samhälls lektionen gick tiden före mesta åt att kolla vad klockan var, tick tack... de gick sjukt segt, och höll på att somna flera gånger.. Efter skolan skyndade jag mig hem för hemma väntade en riktigt god middag (TACOS) <3. grymt gott!. Sen har de väll ändå inte hänt så mkt mer än de typ. Jo har flummat lite i telefonen med Tove, har hört att hon har gjort sälen, gud vad jag skrattade! haha. och ännu gladare blev jag för hennes skull när jag fick veta en grej, yey , you go girl ;), akta bara så att du inte gör sälen igen, för då äre bara att satsa på trädet ;D HAHAH!. Vi bestämde också att vi ska fara och åka slalom i pullinkki (eller hur fan de stavas) under sportlovet, fuck vad kul, längtar grymt mycket! :D. Nä har nog inge mer att skriva, förutom att jag är grymt trött och väldigt ......................................................................... hehe ska inte säga nå mer nu, ojoj thihi, har typ damp (a) nä nu ska jag besöka sängen :) ,

pusssselipusspuss ! :D

haha only for you Tove ;D !!!

Kommentarer
Postat av: hannnad

Du menar väl påsklovet? ;)

2009-03-16 @ 22:22:16
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0