äntligen över !

Gårdagen spenderade jag med Hanna och Tove. Vi hyrde film och tjockade oss med massa godsaker, riktigt mysigt och kul  var de. Vi hyrde en skräckfilm som hete gag? elle nå sånt. DEN var sjuk fyfan!! sen hyrde vi även Twilight och de är nog den bästa film jag någonsin har sett i hela mit liv!  fyfan jag höll på dö för att den var så bra! 

Sussade hos Tove eftersom vi skulle ladda inför stadsmaran!
och de är nog de sjukaste jag någonsin gjort i hela mitt live, alltså att springa! FYFAN vad jobbigt de var och de var typ 40 pluss, gaah!!  ville bara dööö, men jag tog mig då runt iallafall fast att de kändes som att de aldrig skulle ta slut !!!!  Tove löpte som en jude och kom in i mål inom en timme, grattis , de gjorde du fan bra ;D haha jag däremot tog de lite lugnare haha kom in 1 timme och 9 min, hm ändå rätt så nöjd över de eftersom jag inte tränat på hur länge som helst :o. men lite besviken är jag för jag skulle fan ha hängt på tove, jag hade orkat. haha lättt och säga så nu men aja ska aldrig göra om de!!!

Har egentligen inte tid att sitta och skriva vi ska vara 17 hos ida för jag och några till tjejer ska äta där och förfesta lite innan vi forsätter våran färd till bryggeriet, de kommer nog bli kul hoppas jag, hehe. Nä nu måste jag verkligen skynda mig, HÖR av er =D pusss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0