Den värsta dagen i mitt liv var när du gick.

Wohoo, trode aldrig att jag skulle orka springa en mil idag med :o!  Men jag har överträffat mig själv! Jag har sprungit två mil på två dagar jag har inte ätit godis eller nå onyttigt på två dagar, jag är nog inte den enda som är chockad eller? :o.  Nu har jag så ont i mina vader pluss lår så jag knappt kan gå, helt sinnesjukt hur ont de gör!..   Men de känns ändå alltid så jävla sköönt efter att man har sprungit klart :D!  Nä nu ska jag gå och duscha och fixa mig för jag ska till måttsund och laga middag med Lena, sen senare ikväll blire grillning med tjejerna eftersom de aldrig blev nå igår så tar vi de idag ist, myspys :) 

Jo en sak till, nu har min mobil blivit helt jävla knäppppp!
Vissa knappar funkar knappt och nu när någon ringer så låter de svin konstigt. Ska köpa en ny men vet fortfarande inte vilken. men aja nu måste jag skynda mig, puss

Saknar dig Tove Barsk! <3
i just can´t deal without you girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0