I bland förstår jag mig verkligen inte på dig?..

Som ni säkert ser håller jag på att göra om min blogg nu eftersom att jaghar fått tillbaka min dator pluss mitt program! och skoja inte vad jag har saknat de !. Men är absolut inte nöjd med headern men orkar inte göra om den nu gör om den i morgon :).

Dagen har annars varit rätt så bra, hade knappt någon skola, slutade typ 10? 11? nå sånt iallafall, gick på stan med Lena, Sofia och Erica. Köpte mig ett tublinne, hur fin som helst, kanske tar en bild och lägger upp den i morgon så får ni se :). For sedan hem. och resten av dagen/kvällen har jag plyggat teori och sovit, är så jävla trött så ska faktiskt gå och lägga mig nu, har sovmorgon i morgon, woho love it !   Nämen vi får höras, pusss



Nej de får inte vara sant, trodde de var ett skämt när min bror kom och sa vad som hade hänt, och ännu hemskare var det när jag fick se alla bilder och allt.. Jag vet inte vad jag ska säga men jag ber till gud att ni är okej, men tänk om ni inte är de? vad fan gör jag då?! :'o ...



Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-05-08 @ 00:17:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0