I think I need to let it go..

Kom just hem från Tove, vi har sett sex and the city, OCH FITT HORA nu när jag skrev de insåg jag att vi missade ONE TREE HILL! fuck it !  aja hon har färgat mitt hår brunt också, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om de,  omfärgning i morgon då Tove? ;O haha, nä de förvånar nog er inte att jag inte blev nöjd med de, jag blir aldrig nöjd jag vet!  Men hur mkt jag än vill förändra mitt hår just nu så måste jag faktiskt vänta ett tag, de är så rymt risigt så jag vet inte vad jag ska ta mig till, så detta får faktiskt duga ett tag, hur ska detta gå.. ?

Just nu ligger jag här i min säng som vanligt, ska nog byta om, lägga mig i sängen och ringa ett samtal innan jag går och lägger mig, frågan är ju håller jag på få tillbaka mina känslor, eller vad är de som händer?.

Jo en grej till innan jag drar mig, jag och tove har kommit fram till att vi är måste vara systrar, de bara måste vara så. Vi är så grymt lika kanske inte utifrån men innifrån, de är helt sjukt haha! Ganska coolt ändå, att ha någon som nästan är som en själv, Jag älskar dig mest <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0