Inte okej !

Gårdagen, haha jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den? Den var sjuk och de kankse blev LITE för mkt av de goda, och jag tror Tove håller med mig om den saken också ;D Vet egenligen inte vad jag ska skriva om kvällen men den var roligt de jag minns iallafall  och då jag inte ....... haha ;D.  Måste tacka alla gulliga människor som hjälpte mig. sov iallafall hos Tove och morgonen var inte kul kan jag tala om för er.. De är de värsta jag varit med om på länge!  Men hur dåligt vi ändå mådde så kämpade vi oss upp och for till max, de var fan strongt gjort av oss!.  Dock så tog de 13 timmar att äta upp bara hamburgaren, men de funkade ;P. Sen har vi sovit och sett på sex and the city hela dagen. Är iallafall hemma nu en snabbis och har just duschat, men mår fan inte bättre, vill bara att de ska släppa! aja men på tal om annat så gjorde jag och tove världens fulaste videosar (?) igår, och bilderna ska vi inte änns prata om. Fyfan vad vi skrattade, helt sinnessjukt hur full man kan vara!! , Nä nu ska jag skynda mig upp till tove igen skriver mer sen ikväll . puss

har dock en bula i pannan, bula på armbåden och blåmärken lite här och där, great.. !
NU blire att vara nykterist tills skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0