It's you, you're all I see

var på ett jävligt dåligt humör igår..
Men tack och lov är de över för tillfället iallafall. Har typ ingenting att berätta förutom att jag längtar grymt mycket till på lördag för då blir de fest för hela slanten. Men de finns en nackdel med lördagen och de är den där jävla stadsmaran.... Har grymt mycket ångest över den, hur fan ska jag orka? Ska springa den med Tove också, och hon löper ju förfan som en jude i tyskland ! :O  ojoj har världens ångest.. De blir att jag får binda fast mig baki Tove så får hon släpa mig !  Nämen seriöst fyfan..   

Måste även säga förlåt att jag typ har blivit dålig på att blogga men de kan bero på att jag har hitta världens jävla roligaste spel på FACEBOOK,  farm town! fyfan man blir helt beroende och de är grymt kul. NI MÅSTE TESTA, lyssna inte på Hannad ;). Jag och Tove har bestämt att fredag till lördag så ska vi lana, haha ;)  Nä nu måste jag gå och kolla till min risodling. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0