My heart is beating for you .

Skolan gick fort.
Efter skolan gick jag på stan en snabbis med Lena. Därefter tog jag mig i kragen och GICK hem. Så jävla hurtigt, blev fan stolt över mig själv :), blir nog en prommis i morgon också, grymt skönt !.  Väl hemma har jag inte gjort så mycket.

ni som läst min blogg tidigare vet ju att jag och några polare drog en lite roadtrip, vi filmade ju hela resan och nu är filmen äntligen klar! Har nyss sett den och ja jag vet inte vad jag ska säga, den är gryyymt bra ;D !  och man får verkligen flashback på allting när man ser den. Åh blev grymt glad och taggad på en till roadtrip och massa annat roligt de finns att göra, kanske nästa att vi drar en nästa helg? ;D  woho, vad glad jag blev, haha måste nog se den en gång till. Ska visa er också men de är nå fel som vi måste ändra på innan man kan lägga in den, så ni får vänta ett tag ;p.

Jo btw så har min tunga blivit helt bra?
helt sjukt att de bara har gått en dag och jag kan äta vanlig mat och har knappt ont i den, eller visst nog känns de men stor skillnad sen sist jag gjorde :).      nä nu se filmen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0