nothings gonna change the things that you said.

uppdaterade aldrig igår, sorry!

Men gårdagen blev en väldigt lugn kväll, jag, tove, alex, åberg, per och lukas drog och hyrde film och köpte godis, de blev hostel 2! :p. Nä vi kom hem satt vi och snackade ett tag innan vi slog på filmen och då kom även Amanda dit :). Sedan under filmen så tog jag och tove ett dåligt beslit! haha, jag och hon drog iallafall och åkte bil, de slutade med att vi rymde, haha de var inte okej :p. resten av kvällen pratade vi bara och tog de lugnt, de blev mycket skratt :D !

idag har jag och tove varit in en snabbis till stan, där jag köpte ett par nya jeans leggins, äntlligen!
har egentligen inte tid att sitta här och skriva men tänkte att jag bara var tvungen eftersom jag inte uppdaterade igår, men om Tove märker att jag sitter här vid datorn och skriver kommer hon att cutta mig eftersom vi har brottomt !  Är iallafall för tillfället hemma, har sminkat mig klart, men vet fortfarande inte vad jag ska ha för kläder...men de löser sig hoppas jag väll, annars blire väll naket som gäller! haha nämen nää nu måste jag faktiskt gå och fixa klart mig , men vi ses ! :D
oj för er som inte vet så äre piteå som gäller ikväll de är därför jag håller på att fixa mig, nu vet ni de också, jag är taggad haha, nämen vi ses pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0