önska att jag aldrig hade blivit sjuk, då hade de varit annurlunda..

okej jag måste verkligen få erkänna att jag saknar fotbollen, de gör jag. De kan jag tyvärr inte ljuga om. Att få springa efter en jävla boll tills man håller på dö, att få umgås med laget, att ha träningsverk dagen efter, att känna lycka när man vinner och har gjort nått bra, att få berömmelse. Klart jag saknar allt detta pluss mkt mer. Men är de värt att återvända när man ligger så jävla mycket efter.?   Är de värt att lägga ner hela sin fritid igen? Är de värt att börja klandra sig själv igen efter varje gång man har gjort en dålig match/träning? hm.. jag vet inte.
Men de känns tomt utan fotbollen, har spelat fotboll sen jag var 5-6 år, och nu helt plötsligt så gör jag de inte längre. Känns tråkigt men vet inte om de är värt att börja om från ruta ett igen, de krävs så jävla mycke vilja + självförtroende + tålamod. Jag vet fan inte de är tungt....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Bättre att ångra någonting man gjort än att ångra någonting man aldrig gjorde. Lägg det på minnet, och kanske ge fotbollen en chans : O

2009-05-19 @ 22:20:40
Postat av: Anonym

Det är värt de Sara

2009-05-21 @ 01:57:47
URL: http://emmablomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0