Now I know your promises were nothing but lies.

De blev aldrig att fara in till stan eftersom han bara skulle vara där i 10 min, och de spöregnade. Så kände mig tyvärr inte så sugen. Jag vet att du är grymt sur på mig nu bara för att jag inte kom, men du hadde inte heller kommit om de hade varit tvärtom.  Aja, skulle ju fara och se min match också men de blev inte heller eftersom at de spöregnar som jag sa tidigare, kändes verkligen inte lockande att sitta på en läktare och kolla en match i 90 min :s..  Så jag har absolut inte gjort ett skit sen jag skrev sist. Varför ska de vara så jävla dåligt väder?.. svin less!  

så vad händer ikväll då mina kära läsare?..
Jag har faktiskt inge jävla aning, på ett sätt vil jag bara ligga hemma och ta de lugnt för att jag är helt trött, men på ett annat sätt vill jag ut, hitta på nå kul och skratta tills man får kramp i magen. Men just nu har jag ingenting planerat, så om ni har tråkigt eller vill hitta på nå så RIIIING !

Now i know your promises were nothing but lies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0