12 maj, första doppet är avklarat!

For ju då som sagt till Happaranda med Tove, Lena, Sofia och Ida :)!  De var en upplevelse i sig, och fan vad vi garvade! Första stoppet gjorde vi på skopunkten där jag inhandlade mig ett par skor :D. Därefter var vi som tvugna att gå in på candyworld och köpa massa onyttigt. Sedan drog vi vidare till alko, kändes sjukt skönt att få köpa sin egen alkohol ist för att ringa och be någon göra de åt en. Efter de blev de slutligen MAX, innan vi började rulla oss hemmåt. Efter kalix någonstans så for vi ner till vattnet för vi hade tydligen bestämt oss för att ta vårat första dopp. Sofia och Ida tyckte vi var dumma i huvudet men jag, Tove och Lena var grymt taggade och klädde av oss till underkläder, och doppade oss, TVÅ gånger. De märks att vi är från norrland ;) haha. De sjuka var bara att vi badade med isflock, de var alltså kvar is på vattnet när vi doppade oss. haha de är nog de kallaste och sjukaste jag gjort på länge. Sen blev de FULL värma på i bilen.  Nu är jag iallafall hemma känner hur jävla trött jag är, men måste verkligen plugga så ska gå och göra de nu , puss

jo under denna resa har vi lyckats köra på en cykelväg, växlat pengar med någon vi inte känner för att kunna få en parkeringslapp, "hållt på att köra på en gubbe som cyklade",  badat med isblock, diggat radio nova, skrattat så att de har krampat i magen! :D<3


Här kommer lite bilder från dagen :D












Mina nya skooor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0