Where there's a beauty, there always is a fool.

Har egentligen ingenting att skriva, men har grymt tråkigt och inget annat att göra. 
Har ont i huvudet, mår illa och har hållt på svimma några ggr, svin läskigt, vad är de som händer?
vill sova men orkar fan inte, fast att jag är trött :s..   Jag måste ju ha nå fel i min kropp när jag alltid är trött och har ont i mitt huvud osv..  ååh vem bryr sig men iallafall i morgon är de då den omtalade fredagen . och OM jag har längtat, helt sjuuukt vad kul de kommer bli !  Fast har fortfarande lite beslutsångest om vad jag ska ha för kläder :s, men de löser sig.  haha har verkligen ingenting att skriva så babblar bara på om massa skit .
fuck har ingen jävla aning om vilken tid jag börja i morgon, yey wonderful..
nää nu ids jag inte svamla på nå mer här ska lägga mig i sängen och sussa.
och när fan började du bry dig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

De har ja gjort länge, bara du som inte sett de..

2009-05-15 @ 00:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0