fuck you!

Har legat i min säng hela dagen, sovit och bara allmänt deppat. Har inte änns orkat gå ner och ätit nå på hela dagen, har grymt ont i huvudet och vi har slut huvudverkstabletter :oo.... Funderar på om jag ska ta mig en promenad, fast har fan ingen ork för de. Ska nog gå ner och slå på bastun sen ska jag nog lägga mig för kvällen. Har tyvärr inte så mkt att skriva eftersom min dag verkligen har sugit.. Ni får ursäkta min negativa inställning för tillfället, den försvinner måste bara ge de lite tid.

vi får höras, puss

Dra åt helvette!
vad är de du inte förstår jag vill inte ha med dig att göra nå mer,lämna mig ifred
du har fått dina jävla chanser och du får fuck skylla dig själv om du inte klarar av att ta vara på dom!
Men nä om på gång gör du samma jävla misstag, jag är så jävla less, när fan ska du lära dig att du inte kan behandla mig/någon somskit och sen komma tillbaka några dagar och tro att de ska vara bra, fuck you !

Kommentarer
Postat av: hannnad

:(<3

2009-05-14 @ 20:24:24
Postat av: jnn

vem menar du?:(

2009-05-14 @ 21:24:55
Postat av: Anonym

less?

2009-05-14 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0