Vem gillar dagen efter ?

Ja, dagen efter gillar väll ingen?
Fast denna dag är fan värd för jag hade så jävla grymt roligt igår, woho ! :D
Denna gång var de min tur att tappa bort min garderobslapp haha de var helt sjuukt, och helt plötsligt låg den på golvet, fattade ingenting. Jag och Tove köpte med oss mat sen kom John och hämta oss, ett stort pluss till dig, TACK! Väl hemma städade vi upp allt och pressade i oss all max mat fuck vad gott de var, sen var jag helt hyper medans Tove hade däckat i sängen så jag klädde av henne och bäddade ner henne i sängen onykter som jag var, haha. Fan vilken underbar kompis jag är ! Haha nämen har inte så mkt mer att skriva förutom att jag hade svin roligt :D nu ska jag lägga mig och dö med Tove, ska nog lägga en kräka på henne hejdå !  Jo en sak till hoppas ni hade en bra dag igår =D

bilder kommer snart vi ska lägga in dom på datorn nu, men frågan är om jag verkligen vill se dom?... haha
aja puss !

Kommentarer
Postat av: Toveb

Du är fan en underbar vän <3 pussss

2009-05-01 @ 13:00:32
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0