Pallar inte mer!

Kvällen slutade med att mamma skjutsade mig, tove och hanna till sunderbyn där åberg, per, amanda, alex var senare kom även andre (?). Vi såg på lejonkungen 1 och 2. Blev mycket skratt, godis, prat och även lite fight innan toves bror kom och hämtade oss och körde hem oss. När jag väl kom hem så bäddade jag rent i min säng, alltid lika skönt att somna när de är ren bäddat, men problemet är bara de att jag kommer inte kunna somna denna kväll, inte än iallafall...

klockan är nu snart 05.30, ser att solen håller på att gå upp, tror att de kommer att bli bra väder idag, så jag kanske tar på mig mina tennisskor och far och springer, hade nog behövt de både för min kropp och för att få ut massa tankar..

Den här helgen börjar glida mot sitt slut, fan de suger!
Pallar fan inte med att skolan ska börja igen, fanfanfan.. nationella i matte b på tisdag, inte alls taggad eftersom jag inte kan ett piss, men har bara mig själv att skylla på när jag inte klarar av att koncentrera mig och jobba.. hm aja frågan är ju om de änns är någon ide att gå och lägga sig, de är ju redan morgon?..  Kanske  är bra om jag ändå får lite sömn annars kommer jag vara helt grinig och på dåligt humör i morgon.. Så ska lägga mig nu och försöka sova!  puss

pallar fan inte mådåligt över dig, du är inte värd de.
Men du ska veta, jag glömmer aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0