I really don´t know, Im so confused..

Måndag!
For aldrig till skolan idag, kände mig inte alls pigg i morse så jag sa till mamma att jag skulle sjukanmäla mig!
Jag och min syster gick på en lång promenad med hundarna, sen drog jag och var med några stycken, kom hem för ett tag sen, och känner hur  jävla trött jag är, hm aja nä jag ska väll gå och vila ett tag :).

Måste även få berätta för er som inte vet att de har brunnit på hertsön inatt, och då menar jag verkligen BRUNNIT! hela lägenhets huset är förstört,  därför har dom beslutat att dom ska riva hela skiten! Sen har de även brunnit på Hertsöskolan i omklädningsrummet, men den branden var dock inte lika stor men ändå, vad händer? vad fan är nöjet att tända på typ ett förråd eller någonting annat och förstöra så jävla mycket, då måste man ju vara helt jävla störd i huvudet ! Herregud, vad fan händer med dagens människor?....

sånna här gånger är man så jävla glad att man bor i hus och inte i lägenhet!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0