I will allways love you

Måste få berätta om en tjej som jag har umgåts med i flera flera flera år sen blöjorns tid. Ända från början har vi hållt ihop. Vi har skrattat, bråkat, skämt ut oss, busat,gråtit och levt livet tillsammans. Vi var med varandra jämnt de fanns inget annat som kom emellan, vi ställde upp för varandra. De var inga konstigheter de var alltid vi. Vi byggde "telefoner" ni vet sånna här man gjorde förut, två plastmuggar i varsitt slut på en tråd. från våra hus för att vi trode att vi kunde höra varandra. Vi sprang med lappar och la dom på de "hemliga stället" nära där man själv bodde. Vi red på varandras ryggar tills vi var helt slut. Vi skrev egna song texter, uppträdde för våra föräldrar,  för att våran dröm var att bli "popstjärnor" när vi blev stora.

Varje natt låg vi och turades om att klia varandra antingen på ryggen eller på armen, vi klockade så att ingen skulle få bli kliad längre. Vi hade picknik på stenar, vi lekte i träden med våra gossedjur, vi hoppade i såg spån. Vi gjorde de mesta man kunde göra. 

Vi blev äldre allt blev mer komplicerat. Skolan blev seriösare, träningar hit och dit. Vi gjorde allt för att inte tappa kontakten vi höll ut ett bra tag.  Vi började små bråka om saker som inte änns var värda att bråka om, men vi hittade alltid tilbaka tillvarandra. De blev värre och värre, vi träffades inte på flera veckor. Och nu står vi här idag utan att veta vart vi har varandra. Vi lovade varandra ett löfte, vi ska alltid vara vänner.

jag vet man förändras, de gör vi alla.  Men jag trode aldrig att våran vänskap skulle försvinna. Jag kräver inte att de ska bli som förut för de vet jag att de aldrig kommer att bli, vi har förändrats så mycket, men jag saknar ju min Nisse. Men oavsett vad som händer mellan oss så kommer vi förevigt att ha våra minnen, and i will allways love you  <3
alla har vi en barndomsvän, och du är just min <3


Kommentarer
Postat av: rööven

jävlar du är patetisk ! om man bäddar får man fan ligga efter de också..

2009-05-29 @ 10:30:33
Postat av: jn

jag kan bara hålla med dig! ♥

2009-05-29 @ 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0