show me love.

Såg att jag hade fått frågan om jag fortfarande spelar fotboll, så tänkte förklara nu lite hur de ligger till. Har pratat med min tränare om att sluta men han tycker verkligen inte att jag ska sluta för han snackade om att jag hade så mkt fotboll i mig osv osv, så vi kom då fram till att jag ska ha ett litet uppbehåll, och vi ska prata mer om de på lördag också.  Så för tillfället så spelar jag ej fotboll, vi får se hur de blir hädan efter!.

Gårdagen, hm ja jag gjorde inte nå spec drog till ....... efter skolan och blev kvar där resten av kvällen innan jag GICK hem, strongt gjort av mig! Dagen idag då, inte hänt så mkt heller, har varit på depp humör hela dagen + att jag bara sov 3 timmar.. Men i slutet av dagen kunde jag inte låta bli att skratta, tack vare mina underbara vänner <3. Efter skolan träffade jag Tove, Alex, och Per vi gick och fikade, Per drog sen och då blev de "tjejsnack" haha nämen  ja de var skönt att få prata ut lite osv, men trots de känns de fan inte bättre, jag vet vad jag måste göra men jag klarar inte av de, de vet Tove om någon.. Fattar inte hur en SÅN liten grej kan vara så svårt... ååh vad less jag är, men jag har bara mig själv att skylla på typ, eller? .. Fattar inte igår mådde jag svin bra och idag åt helvette, hur fan kan allt ändras så snabbt ? hm.. ja vi ser ju hur de blir med de hära..

Aja nä nu ska jag ut på storheden en snabbis med min mamma för att hon har saknat mig så mkt för att jag har varit borta varje dag, hon ska även köpa ett slingpaket åt mig woho, sen blire hem till Tove och gnälla och deppa lite där medans jag ska färga henne blond (hon vill vara som mig)! Nä hejdå..

då vet vi lena ;) woho!

har varit sliten och har bara velat dö hela dagen...



Kommentarer
Postat av: Lena

oh yeaaah baby, me and my money man for life!!



haha.

2009-05-06 @ 21:51:55
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Lena

haha, MONKEY*

2009-05-06 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0