someday you will see how much i love you..

Ser att jag än en gång har fått frågan "spelar du fortfarande fotboll" och som jag har sagt tidigare så har jag ju bara tagit ett uppehåll, vet inte hur länge de uppehållet kommer att vara. Jag får helt enkelt se med tiden som går hur jag vill göra.  that´s it!

Dagen har varit underbar!
Mamma erbjöd sig att skjutsa mig till skolan i morse eftersom jag hade försovit mig lite.  Så när vi satt i bilden så berättade mamma att hon skulle till älvsbyn. Först till stugan och sen hälsa på gammelmormor. De blev tyst i bilen ett tag sen frågade mamma mig om jag ville följa med, och vem tackar nej till ett sånt erbjudande? Så jag sjukanmälde mig sen köpte vi frukost på OK, sen dunkade vi iväg till stugan.  De var 26 grader varmt , så har legat och pressat hela dagen.  UNDERBART!. Sen for vi till gammelmormor och fikade innan vi drog hem. Vi han bara hem innan vi skulle iväg till johanna som fyller 19, grattis till dig, måste även säga grattis till ADAM ENGFORS, grattiiis till er :). Och nu har jag äntligen landat! Känner att jag har ont i huvudet som fan så ska nog gå och slå på en film och bara ta de lugnt :).

JO glömde ju nästan berätta att jag har ju gjort om mitt hål i tungan idag också =)
Tove bangade så jag och min syster for direkt efter att vi varit i älvsbyn och gjorde de. Jag tyckte dock de gjorde ondare förra gången, men nog fan göre ont nu också... Nu äre fan bara att lida i några dagar, önskar verkligen att jag hade kunnat spola dram tiden litegrann! , och jag är hungirg har inte ätit nått på hela dagen, bajs...  aja vi ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0