you can make me happy.

De blev frulle på donken med mamma, japp ni läste rätt jag åt på donken, men måste faktiskt erkänna att dom har helt okej hamburgare. MEN dom slår aldrig max! <3 ;). Sen drog jag hem la mig på taket i bikini och där spenderade jag min dag. Har just kommit in ska snart gå och äta lite sen ska jag fara och kolla på min lilla systers träning, känner att jag måste få mig ett gott skratt! Sen blire fara till ica och köpa BRUN hårfärg , haha tro de eller ej men jag ska bli brunhårig igen ;)..  Tove ska få äran att få färga de på mig. Blir även att se söndagsfilmen med tjejen =) nu måste jag äta men vi ses, puss

Du är nog den sjukaste och stördaste människan jag någonsin träffat i hela mitt liv. IDIOT !


Kommentarer
Postat av: nyfiken

har du slutat fotboll nu eller?

2009-05-18 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0